Thursday 23 July 2009

My first award :-)

I got this award from Laila.
Thank you so very much!
I have to give it to 8 blogging friends. It says; "With friendship this rose is sent your way. Hoping you have a wonderful day!"

There are so many I would love to give this award to, but I`ve decided to give it to:

I made this contribution to my blog before I went on the vacation, but for some reasons it didn't "make it through".
Anyway; these bloggers are fun and inspiring to follow! Take a look!!

2 comments:

9na said...

Tusen takk for awarden! Veeldig koselig å bli satt pris på og veldig hyggelig at noen liker bloggen min. Jeg skal blogge den videre ganske snart ;)

Timotei said...

Tusen takk! Så koselig at du tenkte på meg og så hyggelig at du liker bloggen min! Nå har jeg kost meg masse her på siden din. Du lager mye fint og så har du jo utrolig mange spennende linker til gratis mønster og andre artige sider for oss lappedamer. Blir værende her en stund jeg...

Related Posts with Thumbnails