Wednesday 10 December 2008

Så har også jeg gjort det...., opprettet blogg. Har gått og tenkt på dette en stund, men allikevel ikke gjort noe med det FØR NÅ! Må nok innrømme at jeg har vært ivrig med å se på andres blogger, og nøyd meg med det.
Jeg er litt spent på om jeg klarer å sette av litt tid innimellom alle gjøremål til blogging....? Struktur er ikke mitt varemerke.... Vi får se.
Hvem er så jeg?
Jeg er 46 år, mor til 3 flotte jenter + 1 katt, gift med R og bosatt på Østlandet.
Er interessert i mennesker, politikk, bøker, quilting og lappeteknikk. Jeg har nok en kreativ side som bare må tilfredstilles en gang i blant, uten at det skjer, blir jeg utålmodig og litt stresset :-(
Antar at mye av innleggene mine kommer til å dreie seg om disse interessene.

No comments:

Related Posts with Thumbnails